דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנית עסקית דינמית למרפאות שיניים 

מאת    [ 22/05/2012 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2963 פעמים ]

בואו נודה על האמת, רופאי שיניים הם עם מיוחד במינו. זה כנראה נכון בהרבה תחומי חיים, אבל וודאי בכל הקשור לעולם העסקים...

הנה עובדה: צוות "שממית קידום מרפאות" פוגש בעלי מרפאות רבים שלא מתייחסים למרפאה שלהם כאל עסק. לדידם, מדובר במרפאה, אז למה להכניס עסקים למשוואה??

אם הכלל הראשון בעסקים גורס, כי על כל עסק לשמר תוכנית עסקית טובה, הרי שלמרפאות רבות כלל אין תוכנית כזו. באחרות ישנו איזה שהוא משהו מעורפל, לא ממש מוגדר, שאפילו לא טרחו להעלות על הכתב. ישנם בעלי מרפאה שמעלים לכתב תוכנית שנתית, אבל היא סבוכה, מורכבת לביצוע, ובדרך כלל מונה שורות רבות, התלויות אך ורק בביצועו של הרופא בעל המרפאה.

אנחנו מאמינים כי תחום שיווק מרפאות שיניים מחייב תכנון, בקרה ויעדים ברורים. במרפאות שאנחנו מגדירים אותן כמנוהלות היטב, ישנה תוכנית עסקית מוגדרת, כתובה וברת ביצוע. במרפאות הבנויות להצלחה, מתייחסים אל אותה תוכנית כאל  "מסמך חי"- משהו שמשתנה ומתאים את עצמו לצרכי המרפאה, לצורכי השוק ואל התוצאות, שהושיגה המרפאה בביצוע שורות קודמות בתוכנית. פרוייקטים שנכתבו במסמך, מותחלים ומסתיימים בהתאם לתוכנית. התוצאות המושגות מתועדות ונמדדות בצורה אוביקטיבית, וניתוחן משמש לעדכון התוכנית ושינויה במהלך הדרך.

כן. זה כרוך בזמן ניהול. תוכנית טובה היא לא משהו שנכתב פעם בשנה, מתוייק בתוך קלסר עבה ומעלה בו אבק עד לשנה הבאה. תוכנית עסקית דינמית, צריכה לעבור שינויים והתאמות על בסיס רבעוני, חודשי, שבועי ולעיתים אפילו יומי. זהו תהליך שבו נוטל חלק כל צוות המרפאה, ולכן הוא חייב לכלול תקשורת בין צוותית טובה. תקשורת כזו, שתאפשר עדכון שוטף של כל אנשי הצוות, הנוגעים למשימות שבתוכנית.

תוכנית עסקית טובה לא אמורה להיות מסובכת, אך היא חייבת לכלול מידע על אופן יצירת ההכנסות שלך. היא צריכה לכלול תכנון תקציב הוצאות המרפאה, מסווג על פי קטגוריות. עליך לדעת מראש בכמה מימות השנה תקבלו אתה והצוות הרפואי מטופלים, מהי התפוקה לשעה של כל אחד מכם, ולאיזו הכנסה עליך לצפות. תוכנית כזו אפשר לחלק באופן אקטיבי למקטעים ברי-יישום. והיא תמיד עונה על שאלת מפתח: כיצד אשפר את הכנסות המרפאה שלי ב-12 החודשים הקרובים?

נכון. לא פשוט לבנות תוכנית כזו, ומצריך השקעה מצדכם. אך מה הברירה שבידיכם? לשבת ולחכות לשינוי בהכנסות שאולי יגיע?

חלק מהשירות שמציעה שממית קידום מרפאות הוא בניית תוכנית עסקית דינאמית מנצחת יחד אתכם. כיוון שידע של החברה, מבוסס על מערכים בדוקים שנוסו, נבחנו והצליחו במרפאות שיניים אחרות, תוכלו לדעת שאינכם מכניסים לתוכנית העסקית החדשה שלכם, פרויקטים שלא יצלחו. תוכלו לקרוא על כך עוד באתר החברה, או ליצור קשר ישיר ולקבל מידע נוסף.

שממית קידום מרפאות - שיווק מרפאות שיניים בדרך הקלה.


החברה פיתחה ומפעילה תוכנית לליווי אישי ושיווקי למרפאות שיניים. שממית קידום מרפאות מציעה מעטפת שירותים רחבה להגדלת הכנסות מרפאת השיניים שלך - החל מביצוע מפרסומים בעלי יעילות מוכחת ועד אימון צוות המרפאה בשבילך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב